"אני יודעת בדיוק איך הייתי מגיבה פעם: כל היופי הזה היה מכאיב ללבי. הייתי סובלת מרוב יופי ולא יודעת מה לעשות בו. ואז הייתי מרגישה צורך גדול לכתוב...לשאת עמי את כל האוצרות שאספתי..." (מתוך: השמיים שבתוכי / אתי הילסום) אתם מוזמנים לצאת אתי יחד למסע: מסע אל עולם של יצירה, של מילים, חוויות, הרהורים וחיבוטים. תוכלו למצוא כאן יצירות שלי שהתפרסמו, שנגנזו, תרגילים בכתיבה, יומני מסע ופרוייקטים שאני עובדת עליהם כרגע. כל אלה מהווים למעשה את תהליך היצירה שלי, וכולי תקווה שהוא יעורר השראה גם בכם...

יום שלישי, 12 ביוני 2007

על הומור

"אולי חסר קצת הומור", כתבה לי ענת, בת דודתי.
המ. הומור, חשבתי.
וכדרכם של משובים, גם אם אתה רוצה לאמץ אותם וגם אם לא, הם גורמים לך להסתכל על הדברים מחדש, בזווית קצת אחרת. וכך עשיתי. ופתאום נוכחתי לדעת - וואללה, הבחורה צודקת. הכל פה בינתיים נראה רציני להחריד!...
אז זה לא שאני אתחיל לשפוך כאן בדיחות שאני שומעת בארוחת הצהריים מהקולגות (וגם לא בטוחה שהייתי מגדירה אותן כהומור), אבל רציתי לשתף אתכם בכתבה הבאה, שנכתבה על ידי חברה וקולגה מסוג אחר - פוריה גל - כותבת מוכשרת ונפלאה כשלעצמה.
ולספר לכם בסוד שהייתה לי תרומה קטנה למה שתקראו כאן.
מי שמכיר אותי, יידע מיד לעשות את הקישור. מי שלא - מוזמן לזרוק ניחושים!

1 comments:

אנונימי אמר/ה...

ממי שלי,
תמיד אהבתי את היצירות שלך, עוד משחר ילדותינו (עייני ערך ציורים של מתעמלות, "תכניות רדיו" (-:ובעיקר - הכתיבה...). שתמשיכי להדביק אותנו לכתבייך ב"דבק 5 שניות" שלא יורד עד לסוף כל מסע שלך...
אוהבת אותך המון ויודעת כי עתיד מדהים נכון לך...
ענת