"אני יודעת בדיוק איך הייתי מגיבה פעם: כל היופי הזה היה מכאיב ללבי. הייתי סובלת מרוב יופי ולא יודעת מה לעשות בו. ואז הייתי מרגישה צורך גדול לכתוב...לשאת עמי את כל האוצרות שאספתי..." (מתוך: השמיים שבתוכי / אתי הילסום) אתם מוזמנים לצאת אתי יחד למסע: מסע אל עולם של יצירה, של מילים, חוויות, הרהורים וחיבוטים. תוכלו למצוא כאן יצירות שלי שהתפרסמו, שנגנזו, תרגילים בכתיבה, יומני מסע ופרוייקטים שאני עובדת עליהם כרגע. כל אלה מהווים למעשה את תהליך היצירה שלי, וכולי תקווה שהוא יעורר השראה גם בכם...

יום שבת, 23 ביוני 2007

הפעם הראשונה שלי 2

אני עושה סרט. אמיתי.
זאת אומרת, משתתפת בהפקה של סרט, בתור תסריטאית.
זאת אומרת, סרט שנעשה ב-48 שעות
נשמע הזוי?
כן.
אבל מדליק לחלוטין.
זהו פרוייקט עולמי שהשנה הגיע לראשונה לתל אביב - ביום רביעי ה 27 לחודש כל צוות (שכולל במאי, מפיק, כותבים, שחקנים, עורכים וכו') יקבלו, בדיוק בשעה 18:00, פתק עם ז'אנר, דמות ושורה מדיאלוג שצריכים להופיע בתסריט. מאותו הרגע יש להם בדיוק 48 שעות להגות, לכתוב, לצלם, לביים, להפיק, לערוך ולהגיש סרט לפי כללי התחרות.
אורך הסרט הוא עד 7 דקות.
מרתון אמיתי.
אתגר מטורף.
הסרט יוקרן בסינמטק וכמובן שהזוכה מקבל פרס נאה (אל תשאלו אותי מהו, אני בקטע של אומנות, לא בקטע של חומרנות!), אבל בעיקר זאת פשוט חוויה יוצאת דופן והתנסות חשובה.
בדיוק עכשיו חזרתי ממפגש ההיכרות הראשון שלנו, שכלל סיור לוקיישנים וסגירת קאסט.
איזו התרגשות! אני חלק מעשייה אמיתית.
זה קורם עור וגידים!
קישור לאתר של הפרוייקט אתם יכולים למצוא תחת "פרוייקטים נוכחיים" בבלוג.
תחזיקו אצבעות!