"אני יודעת בדיוק איך הייתי מגיבה פעם: כל היופי הזה היה מכאיב ללבי. הייתי סובלת מרוב יופי ולא יודעת מה לעשות בו. ואז הייתי מרגישה צורך גדול לכתוב...לשאת עמי את כל האוצרות שאספתי..." (מתוך: השמיים שבתוכי / אתי הילסום) אתם מוזמנים לצאת אתי יחד למסע: מסע אל עולם של יצירה, של מילים, חוויות, הרהורים וחיבוטים. תוכלו למצוא כאן יצירות שלי שהתפרסמו, שנגנזו, תרגילים בכתיבה, יומני מסע ופרוייקטים שאני עובדת עליהם כרגע. כל אלה מהווים למעשה את תהליך היצירה שלי, וכולי תקווה שהוא יעורר השראה גם בכם...

יום ראשון, 26 באוגוסט 2007

לזפזפ באינטרנט

חשבתם פעם על האפשרות לזפזפ בין דפי אינטרנט ממש כמו שמזפזפים בערוצים בטלויזיה?
אתם מגדירים מראש את תחומי העניין וסוגי האתרים שאתם רוצים לראות, מתקינים טול-בר בפעולה פשוטה ויש לכם אייקון קטן שעליו אתם מקליקים וכל פעם מציג לכם אתר חדש שלקוח מתחום עניין אחר שהגדרתם!
אני יודעת שאני נשמעת כמו פרסומת מהלכת, או לפחות כאילו עשיתי קופי-פייסט מאיזה ספאם שקיבלתי, אך לא... זה פשוט דבר מדליק, שחשף אותי לעולם שלם ומפתיע של תוכן. וזה מה שבעצם רציתי לחלוק איתכם:

אתם יכולים לדרג את האתרים שמופיעים לכם - אם אהבתם אותם ואם לא, כדי לחדד את ההעדפות שלכם. ומה שמגיע אליכם אלו בדרך כלל אתרים שאחרים אהבו, ככה שיוצא שאתם מקבלים ערימה של לינקים מדליקים במיוחד...
אזהרה קטנה: זה קצת ממכר... לפחות בהתחלה. אבל מאוד מעשיר :)
תיהנו!